Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Atac La Cenzura
Echipa nationala de fotbal a BelgieiFoto: - / Shutterstock Editorial / Profimedia

Nu a fost introdusa o sursa

George Prăjescu

932

FRF prezintă adversarele României de la Euro 2024: „Grupa pare echilibrată, dar are o favorită”

Federația Română de Fotbal a prezentat marți adversarele României de la Campionatul European din Germania, evidențiind că grupa pare echilibrată, dar are o favorită.

Tricolorii vor începe turneul final cu un meci împotriva Ucrainei, urmat de confruntările cu Belgia și Slovacia. Federația Română de Fotbal subliniază că echipa națională va avea parte de un debut dificil în fața Ucrainei, echipă care și-a asigurat locul la EURO 2024 după două meciuri de baraj câștigate.

Selecționerul Ucrainei este Serhiy Rebrov, un nume cunoscut în lumea fotbalului, iar lotul său este alcătuit din jucători de calitate precum Dovbyk, Tsygankov, Zinchenko, Lunin, Mudrik și Yarmolenko.

Belgia, deși trece printr-o perioadă de tranziție între generații, rămâne o forță de temut în fotbalul european. Această echipă a câștigat grupa în preliminariile EURO 2024, iar jucători precum Lukaku, De Bruyne, Doku, Openda și Trossard sunt nume de referință în lotul belgian.

În ceea ce privește Slovacia, echipa antrenată de Francesco Calzona a obținut locul 2 în preliminariile EURO 2024, fiind învinsă doar de Portugalia. Jucători importanți precum Skriniar, Lobotka, Hancko, Duda și Dubravka vor reprezenta o provocare pentru naționala română.

Tricolorii și-au pregătit deja primul antrenament la Wurzburg, în fața a 3.500 de suporteri, și se pregătesc intens pentru debutul la Campionatul European, având în vedere că adversarele din grupa lor nu vor fi deloc ușoare.

Atac La Cenzura

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025