Leroy Merlin România, retailerul specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță o extindere semnificativă a rețelei sale de magazine, planificând deschiderea a cinci noi unități în viitorul apropiat
Într-un comunicat de presă recent, compania a detaliat planurile sale, care includ inaugurarea unui magazin în Pitești până la finalul anului 2024, urmat de deschiderea altor patru magazine în București, Bistrița și Brăila în perioada 2025-2026.
Magazinul din Pitești este programat să fie inaugurat la începutul lunii octombrie 2024. În prezent, unitatea se află în faza de construcție și evaluare a costurilor. În București, Leroy Merlin intenționează să deschidă două noi magazine în cadrul proiectelor Supernova Lujerului și Supernova Pantelimon în 2025. Extinderea va continua în orașele Bistrița și Brăila, în 2026. Fiecare dintre aceste noi magazine va avea suprafețe cuprinse între 8.500 și 14.500 de metri pătrați și va fi administrat de echipe de peste 100 de angajați.
Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România, a subliniat importanța acestei extinderi, declarând: "În următoarea perioadă, ne propunem să ne extindem prezenţa în cel puţin trei oraşe în care Leroy Merlin nu activează. Deschiderea magazinului din Piteşti şi planurile pentru 2025-2026 reflectă angajamentul nostru de a aduce produsele şi serviciile Leroy Merlin mai aproape de clienţi. Avem obiective ambiţioase, care cu siguranţă vor contribui la dezvoltarea economică locală şi la îmbunătăţirea experienţei de cumpărare pentru clienţii noştri."
În 2024, Leroy Merlin România continuă să investească în direcții prioritare similare cu cele din 2023: oameni, dezvoltare, expansiune și digitalizare. Bugetul total de investiții, aproximativ 100 de milioane lei, este distribuit între programe de formare și atragere de noi talente, modernizarea magazinelor existente, optimizarea proceselor interne, deschiderea de noi unități și dezvoltarea platformei online, integrând canalele de vânzare pentru o experiență de cumpărare îmbunătățită.
Compania are ambiția de a ajunge la un total de 30 de magazine la nivel național până la sfârșitul anului 2025. Recent, în iunie 2024, Leroy Merlin a finalizat și relocarea magazinului din Electroputere Park Craiova, pe o suprafață cu 16% mai mare decât cea inițială, de la 12.600 metri pătrați la 14.750 metri pătrați. Investiția totală în această relocare a fost de 2 milioane euro, având ca obiectiv oferirea unei experiențe de cumpărare mai eficiente, în special în zonele dedicate materialelor de construcții și grădinărit.
Această expansiune strategică nu doar că își propune să îmbunătățească accesibilitatea produselor și serviciilor Leroy Merlin pentru clienții din diverse regiuni, dar și să contribuie la dezvoltarea economică locală prin crearea de noi locuri de muncă și susținerea comunităților locale. Prin investițiile planificate și strategia de dezvoltare pe termen lung, Leroy Merlin România se poziționează ferm ca un jucător de top în sectorul de bricolaj și amenajări interioare, continuând să își extindă influența și să îmbunătățească experiența de cumpărare pentru clienții săi.